Fiskmåsen!

Började dagen med att gymma med Robin. Riktigt skönt att känna kroppen börja arbeta så tidigt på morgonen. Sen vaknade hjärnan också som jag använde till allt pluggande.

Mitt i allt pluggande tog jag en paus för att köpa mig en glass. Det var Sandra som ville äta glass och det tackade jag inte nej till. När vi sitter där i solen och njuter av varje tugga kommer det fram en fiskmås som vägrar gå. Så den stod och tittade på oss under hela tiden vi åt glassen. När vi ska gå slänger Sandra en bit av sin strut till måsen. Då kommer det typ 20 andra fåglar och det blev ett jädra ståhej! Vi småsprang därifrån och klarade oss helskinnade.

Ikväll la vi Melle i sin säng för att se hur han skulle trivas där. Han sov från 7 till nu. Så nu lägger han sig nog emellan oss igen.

Jag märker att min svenska är sämre än vanligt och kastar därför in handduken. Imorgon väntar mer plugg så lika bra att gå och lägga sig i "rimlig" tid. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0