En härlig tillställning!

Gårdagen blev lyckad. Emmelie och Sandra hade gjort iordning maten medan jag var och spelade fotboll. Kanske mindre lyckad match, men det får man ta ibland. Sedan åt vi gott och hade mycket trevligt.

Tack för era grattis-kommentarer ska svara på dem så fort jag har lite tid över.

Idag har jag träffat räven en runda, himla trevligt var det. Vi gymmade och nu känns mina armar som spaghetti. Han är min personliga tränare och han får köra slut på mig. Men det var riktigt skoj att träffa honom.

Efter det cyklade jag till svärfar som idag bakade frallor tills dopet på söndag. Sandra hjälpte till och de gjorde en sisådär 130 frallor. Det kommer säkert bli jättegod mat på söndag.

Väl hemma igen hade vi i familjen en mysstund. Vi sjöng och pratade med Melvin och Molly ville vara med på ett hörn så vi fick gosa med henne också. Så vi har haft det allmänt goisigt idag. Skönt med söndagar ibland. Att bara få ta det lugnt och slippa all stress för en stund.

Nu ska jag sova för jag ska nämligen upp och plugga imorgon. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0