Börjar närma sig dop nu!

Nu faller snart de sista pusselbitarna på plats. På lördag börjar uppladdningen till dopet och jag är taggad! Då får vi nycklarna till församlingshemmet och kan börja duka och göra fint. Sedan ska det lagas mat och massa roliga saker. Så denna helgen blir nog fullspäckad. Ska ta några kort så att ni får se hur det blir också.

Imorgon ska tårtorna beställas. Vad det blir för någon får ni se på söndag. Hade velat ha mammas goda tårta men eftersom vi blir så många så var det aldrig ett alternativ. Synd för den tårtan är himmelskt god.

Nu har jag pluggat färdigt inför tentan imorgon. Det får bära eller brista. Hoppas dock på det första alternativet. Så nu ska jag nog gå och lägga mig så att jag är utvilad tills imorgon. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Trinidaz

Åhh vad kul , lycka till med allt !

2009-04-24 @ 13:51:02
URL: http://trinidaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0