2-årsdagen!

Idag firar Sandra och jag 2 år ihop! Hade dem inte varit tillsammans i snart 7 år tänker ni?! Jo, det är alldeles rätt tänkt. Det var nämligen 2 år sedan jag och Sandra förlovade oss. Sandra har alltså stått ut med mig i 2 år med ring på fingret. OTROLIGT!

Dagen som varit har varit kantad av massa plugg. Så där finns det inget roligt att berätta.

Melvin och jag hade en far&son stund innan idag. Vi låg och diskuterade om allt mellan himmel och jord. Härligt med såna stunder ibland och när han är så go är det sällan man tackar nej till det. Han har börjat härma massa grejer man kan göra med ansiktet.

Nu håller jag på att ladda upp en film som jag spelade in för en månad sen. Den kommer upp imorgon skulle jag tro.

Nu väntar sängen för imorgon blir det skola igen. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: TessanSessan

Grattis !!! riktigt länge har ni varit tillsammans ! Stort grattis verkligen !! det längsta jag varit tillsammans med någon var i 2 år och tre månader.. kändes dock inte så länge, men när man tänker efter så.. :PVi var också förlovade, men inte så seriöst kanske. hade inte likadana ringar och han tappade bort sin och min gick sönder. :/ dessutom "förlovade" vi oss efter 4 månader bara. men men. ung och dum som sagt ;)

2009-04-29 @ 07:20:42
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: MissJ

Ta du studenten nu till sommarn?

2009-04-29 @ 14:22:19
URL: http://yoursooofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0