Fläskkotlett!

Nu har Sandra kommit hem och vi har lagat en utsökt god middag. Idag serverades det fläskkotlett med pommes och bearneisesås. Till det fanns det även brockoli och vitlökssmör. Nu är jag proppmätt och orkar inte göra någonting.

Det känns som jag tappat den röda tråden en aning. Men detta är ju mitt liv jag skriver om så varför inte?!

Ikväll blir det handboll då Nicke (brorsan) har premiär i handbollstrean, ska bli skoj. Bilder kommer efter besöket.

Det är trist att Sandra tycker om idol då jag inte föredrar det en fredagskväll. Jag vill hellre se en bra film på teven, dessutom är idol bara roligt när det är audition. Så därför gör jag annat på fredagskvällarna.

Kommentarer
Postat av: Granis

fan vad coolt ! haha jag lägger till dig på msn så kan vi snacka där.

2008-11-21 @ 22:06:23
URL: http://granis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0