Mors dag!

Söndag kväll är snart slut och det är med nöd och näppe ögonen är öppna. Dagen har varit VARM! 25 grader är inte fy skam i Sverige alltså. Att döma fotboll i detta vädret var inte heller något att rekommendera men det gick vägen iaf.

Idag gav Melvin sin mamma ett armband i mors dag present. Han var lite mer generös än jag. Min mamma fick bara en donut men lika glad var hon för det. Själv tycker jag både mors- och farsdag är väldigt oväsentligt. Jag uppskattar mina föräldrar lika mycket varje dag och behöver inte en speciell dag för att visa min uppskattning.

Just nu sitter jag och redigerar bilder på Melvins matstund igår. Det ser nästan kletigare ut än det var. Men det är en mysig stund på kvällen han och jag får när jag matar honom. Han gillar verkligen gröt och vatten gillar han nog snäppet bättre. Han börjar faktiskt lära sig tekniken med nappflaskan bättre och bättre.

Förutom att hälsat på min mamma och pappa hann vi med att åka och träffa Sandras mormor. En trött Melvin tyckte nog inte det var lika trevligt som vi.

Nu ska jag redigera färdigt bilderna sedan får ni också se hur dålig jag är på att mata lilleman!

Godnatt! Hoppas ni haft en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0