What a day!

Melvin har varit lite bökig de senaste dagarna och idag har han varit jätte ledsen. Något verkar det vara för han är inte den där lilla goa killen som vi är vana att se. Det kan vara så att han håller på att få en tand. Det ser lite vitt ut och Sandra fick sin första tand när hon var 2,5 månad så varför skulle det inte kunna vara det?

Kameran vet jag inte vart den är just nu så några bilder blir det inte.

Imorgon väntar det skola hela dagen, känns konstigt då det var länge sen man gick så många timmar. Men nu väntar sängen för är hur trött som helst. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Står nog var och vad du pluggar, men jag frågar ändå? Jag pluggar ju på Stockholms universitet till studie- och yrkesvägledare.

2009-04-01 @ 07:37:16
URL: http://supermum.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Jag har lagt till dig på bloglovin..tycker din blogg är intressant

2009-04-01 @ 07:37:49
URL: http://supermum.blogg.se/
Postat av: en som inte kan läsa tydligen...;)

Haha, jag läste det först som "Melvin har varit lite böGig de senaste dagarna..." Hahaha, jag bara What!? Hiihi så de kan gå! Tur det inte stog bögig i alla fall XD

2009-04-01 @ 10:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0