You talking to me?

Då var dagen slut och det börjar närma sig sovtajm! Idag har jag faktiskt varit duktig, jag har suttit och läst efter jag kommit hem från skolan. Ska börja göra det så att man känner att man har koll sen när tentan närmar sig.

Melvin och Sandra har varit på äventyr idag och så shoppade vi lite i Ronneby. Det där med shopping tycker jag är så himla tråkigt, jag förstår inte underhållningen i det. Men idag kom vi undan på 20 minuter, otroligt skönt.

Sedan måste jag tipsa om en juice också. Köpte 2 paket häromdan och den är blixtergod. "godmorgon färskpressad", går dessutom på reklam i tv.


Får bjuda på lite bilder också på lillen.

Ser jag ett litet skratt här?

Lika tuff som pappa!

Min nya Sverige-pyjamas!

Förövrigt kan det tilläggas att Melvin pratar hela nätterna. Natten mellan lördag och söndag låg han och charmade både mig och Sandra. Det är precis som han kan prata. Lyckades få med det hela på videokameran, kan försöka trixa ihop något av det. Det finns inget härligare än att höra honom prata och jag bara smälter när jag hör honom.

Notis 1: Idag skulle jag slänga blöjpåsen nere i soprummet och jag var lagom stressad då jag skulle med bussen. Det ville sig inte bättre än att jag tappade påsen och det flög blöjor över hela trottoaren. Typiskt mig alltså, lyckas alltid med det omöjliga.

Nu blir det sängen för imorgon är det skola som gäller! Sovgott!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Daniel han skulle juh ha haft skona till också!:)

2009-03-31 @ 11:59:16
Postat av: tiniii

va stor han har blivit redan!

2009-03-31 @ 13:46:03
URL: http://kissme.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Vilken gullig liten kille ni har...

2009-03-31 @ 14:11:10
URL: http://supermum.blogg.se/
Postat av: Therese

vad stor han har blivit :) söööt

2009-03-31 @ 20:48:47
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Dr

Vad ska han med skona till? Han är fortfarande för ung för att tvätta.

2009-04-02 @ 20:58:03
Postat av: Lina

vad söt han är ;)

2009-04-07 @ 12:43:59
URL: http://liiiinaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0