Priceless!

Wow, vilken dag alltså. Stressat runt idag känns det som. Är så trött att jag håller på att dö. Hur kan 3 personer göra så att det blir 15 maskiner tvätt på en vecka? Får börja tvätta oftare, ska gå ner strax och ta upp det. Sen får jag min belöning - sängen!

För övrigt har vi varit ute på en monsterpromenad idag. Kallt, men ack så underbart att komma ut!

Dagens roligaste grej får nog Sandra och Melvin stå för idag. Nu ikväll så skulle Melvin ha mat och Sandra var riktigt trött. Jag låg och kollade på tv i sängen bredvid dem och efter en stund blev det helt tyst. Jag vände mig om för att se vad som stod på och då ser jag att båda två har somnat. Sandra ser grymt rolig ut när hon har somnat och huvudet bara hänger. Jag var inte sen med kameran och lyckades få detta på kort. Priceless! Lägger nog upp kortet imon så att ni med får er ett gott skratt!

Nej nu ska jag pysa ner till tvättstugan och samla ihop all tvätt som är där. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0