Jahapp!

Kan konstatera att med två timmar kvar av omröstningen ligger jag ínte alltför långt efter. Fel av mig, den är tydligen redan avgjord. Trodde den höll på till och med 10 mars men jag hade fel. Men en 2a plats är inte illa pinkat. Tack för ert stöd.

Idag har det varit en lugn dag, det enda som har varit jobbigt idag var nog träningen.

Vi tog en svängom Sandra och jag för att kolla på en lägenhet som finns ute till försäljning, fast det blir nog svårt att få ett lån i dessa tider. Alltid bra att hålla ögonen öppna.

Finns liksom inget annat att skriva idag. Jag tackar för mig och återkommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Malin

Mycket bra blogg, läser som en galning! Fin pojke ni har, lycka till!

2009-03-11 @ 16:22:05
URL: http://madaddi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0