Hallå? Sover ni?

Jag är nyss hemkommen efter en kväll som domare. När jag kommer hem ser jag mina 2 änglar utslagna i sängen. Den tredje ängeln (Molly) hälsar iaf mig välkommen hem och vi lägger oss också i sängen och gosar. Molly har tidigare varit väldigt reserverad och inte velat gosa som hon alltid gjorde innan. Men nu tycks det ha försvunnit då hon gosar och pratar som vanligt igen. Känns så otroligt skönt då hon är helt underbar den katten.

Imorgon ska jag nog ta en morgonpromenad med Melvin så att Sandra får lite egentid med Molly och sig själv. Jag hoppas inte det är dåligt väder imorgon för då blir jag besviken. Sovgott!

Kan tilläggas att jag har tagit kort på Sandra och Melvin, 4 st, och de har ännu inte vaknat. De måste vara extremt trötta båda två.


Kommentarer
Postat av: Julia

Nej, men jag tänkte no lägga mig snart,, skola vid 8 imoron ;)

2009-03-10 @ 00:10:00
URL: http://www,juliiiag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0