Grattis Albin!

Ja det verkar som Albin tog hem segern, grattis albin vi skickar blommor som du kan ge tjejen du ringde!

Idag har jag pluggat lite och sen har vi fixat iordning lite här hemma. Sen var Melvin rätt skön idag också. Jag frågade om han tyckte det var skönt att vara bebis. Till svar fick jag ett leende. Det kändes rätt kul. Han är med mer och mer nu, känns verkligen kul att få lite respons.

Imorgon ska jag spela match och sen blir det hem till mamma och pappa. Mamma har fyllt år så det blir lite god mat där "hemma". Melvin ska även få träffa min farmor och farfar för första gången.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: linda

super trevlig blogg. hittade hit i dag och kan knappt slita mig :) fin liten son du har...hoppas de blir min tur snart...

2009-03-21 @ 18:53:30
URL: http://lindahallstensson.blogg.se/
Postat av: Linda

haha..jo man får vell hoppas på de :)

2009-03-21 @ 22:28:50
URL: http://lindahallstensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0