-Nu vill jag inte längre vara med!

Jag har för tillfället väldigt lite att skriva om då jag riktar fokus på skolan! Men det som gör mig så oerhört fascinerad är att barn gör så snabba framsteg. För 7 veckor sedan föddes lille Melle, nu är han hur stor som helst! Sedan är han med hur mycket som helst och reagerar när man pratar med honom. Det enda som är lite tråkigt är när han jollrar på nätterna, han gör inte det på dagtid. Men hur go som helst. Sandra har filmat honom och jag lovade att lägga upp det på hennes blogg. Ska göra det men jag ska banne mig lägga upp den här också!

Idag vaknade jag klockan 05.00 av att Melvin låg och jollrade. Han pratar inte tyst den här lilla mannen utan när han gör det så är det nog så att grannarna hör. Men det finns inget mysigare än att vakna till honom, hellre det än väckarklockan!

Sen växer han ju som sagt så det knakar och vi har fått köpa en ny overall till honom. Denna gången fick det bli en blå overall.

-Ska man behöva göra modelljobb varje dag lägger jag ner denna karriären, sa Melvin!

-Jag ställer gärna upp, sa Sandra.

Nu ska jag försöka fixa med filmen Sandra spelade in!

Kommentarer
Postat av: Martina

Oj, han ser verkligen äldre ut! :)

2009-03-18 @ 21:23:50
Postat av: Julia

Kan du inte skriva Sandra blogg i ett inlägg? ;)

2009-03-19 @ 18:15:43
URL: http://www,juliiiag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0