Vaaaarmt!

Min rygg har nu fått en klart rödare färg än den var imorse. Men sommaren är lång så den kanske blir brun i slutet, men just nu är det rött.

Idag var det fullfart här hemma, massa saker som skulle packas till stranden. Vagnen fungerade som ett flak, massa grejer huller om buller. Nu känns vagnen också större i med att vi satt i sittdelen (där det även finns fullt liggläge). Men vi lyckades komma till stranden iaf. Mitt i all blåst lyckades vi hitta en plats där det var lä. Det fläktade lite grann men det var bara skönt.

Melvin sov igenom stranden och vaknade bara för lite mat. Men han verkade trivas i det fina vädret. Sedan blev klockan mycket och det var dags att gå hem. Efter lite mat blev det lite bus med Melle. Men han tyckte nog inte det var så kul och han protesterade ganska mycket. Då fick han nappen och då började han rulla från rygg till mage med nappen i munnen. När han hade kommit runt och låg på magen så tittade han upp och skrattade. Han börjar bli rätt haj på det där.
Sedan blev det dags för träning för min del. När jag var borta så hade tydligen Melle suttit själv i 5 minuter. Han hade kollat in Molly och han tänkte nog inte på att han satt. Men det är roligt att vår "sitt-träning" som vi har här hemma ger resultat.

Nu ikväll har det varit lugnt och jag hhar bara kollat lite på fotboll. Nu ska jag gå och sova, det är trots allt en ny dag imorgon också! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0