Nej, nu får du vakna!

Oj, min existens lyser med sin frånvaro. Men det är som sagt inte så konstigt. Efter allt pluggande känns det rätt skönt att sova på kvällarna och något bloggande blir inte av. Det får jag lägga åt sidan nu när det är så mycket som ska göras.

Gårdagen var fylld av plugg så det behöver vi inte gå in mer på. Sedan åkte jag och klippte mig och sedan tränade jag. När jag kom hem var jag så missnöjd med klippningen att jag gick och la mig. Så det var den dagen.

Idag har jag också pluggat men hunnit med massa annat också. Eftermiddagen har jag tillbringat mycket tid med Melle. Han har varit lite kinkig idag för det är en ny tand som är påväg att titta fram. Men med hjälp av mina knep lyckades jag få han på bättre humör och han var allmänt go och glad. Men han sov väldigt länge idag och vi fick väcka honom för att han skulle äta och bada lite. Efter det var han lika trött igen och somnade väl vid 9-tiden.

Imorgon smäller det med tentan. Det får bära eller brista nu, hoppas dock på det första. Hade varit skönt att klara den innan sommaren börjar. Men det får vi se.

Vi hörs imorgon igen! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Trinidaz

Lycka till med tentan :)

2009-06-04 @ 12:27:18
URL: http://trinidaz.blogg.se/
Postat av: Babyportalen.se

Lycka till med tentan!! :)



//Hanna

2009-06-05 @ 18:51:11
URL: http://www.babyportalen.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0