Tiden går så fort!

Idag utlovades det sol men det var bara sol på förmiddagen sedan blev det mulet. Mig gjorde det inget för jag var i tvättstugan nästan hela dagen. Sedan hann jag även med att spela match också. Därför inget roligt att rapportera.

Det finns dock andra saker att rapportera om. Anledningen till bloggen är ju Melle och han är en go liten kille. Ibland har han såna perioder att han bara ska ligga på mage. Man lägger han på rygg och två sekunder senare ligger han där på mage. Efter en stund blir han grinig så man får vända tillbaka honom, för bekväm som han är gör han inte det själv även om han kan. Sedan tar det inte 5 sekunder förrän han ligger på mage igen och samma visa en gång till.

Sedan har man börjat sitta ganska bra. Sätter man han i soffan så sitter han där och är så charmig som han kan vara. Roligt att det går lite framåt. Om några dagar är han ju 5 månader också. Tänk vad tiden går fort.


Nu blir det sängen för min del har redan varit uppe alldeles för länge! Imorgon väntar en ny dag med, förhoppningsvis, roliga händelser! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Julia

På sista kortet va han suuuuper lik dig! ;D gulligt.

2009-06-27 @ 15:37:29
URL: http://juliiiag.blogg.se/
Postat av: Julia

dom verkar ju skit bra jue ;D

2009-06-28 @ 01:07:26
URL: http://www,juliiiag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0