Sommarloooov!

Det blev inget bloggande igår. Somnade riktigt skönt framför teven vid 9-tiden. Att somna till teven är verkligen underbart, då är man alldeles lagom trött.

I lördags var det trevligt. Blev både arg och besviken på Sveriges insats i fotbollsmatchen dock. Fast bada i Fredriks pool gör jag nog inte om, det är nog varmare i havet. Men det var hursomhelst väldigt trevligt!

Igår blev det en slappardag och idag ser det ut som det blir/är det också. Regnet smattrar på rutorna så det är inte omöjligt att vi tittar på en film snart. Sånt är alltid skönt när det regnar.

Sedan har jag fått reda på hur det gick på tentan jag skrev i torsdag också. Det visade sig att jag klarade den! Överlycklig är jag nu så det ända som fattas är att jag får reda på hur det gick på hemtentan vi hade.

Melvin har nu fått sin andra tand och ligger för tillfället och sover i sin säng. Det är jobbigt att få tänder för lilleman, han sover väldigt mycket nu. Inatt sov han hela natten från19.00 till 07.00, sedan somnade han om igen och vaknade inte förrän klockan 9. Så han har sovit grymt mycket idag.

Nu ska jag fixa stoppet i handfatet. Så rörmokar-daniel får rycka ut!

Ha en fortsatt bra dag!


En glad kille!


Mysstund!

Kommentarer
Postat av: Julia

Grattis till tentan ;D

2009-06-08 @ 17:08:58
URL: http://juliiiag.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Tycker också att det är skönt att somna frmför tvn

2009-06-08 @ 20:27:54
URL: http://supermum.blogg.se/
Postat av: Nicole

Aaaw, så söt eran Melvin är! Vi har också en liten Melvin som är 8 månader nu. Tiden går fort!

Grattis till tentan! =0)

2009-06-09 @ 15:39:21
URL: http://nikkilife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0