Beachen!

Dagen började ganska trögt, var väldigt trött när jag öppnade ögonen. Men strålande solsken bäddade för en dag på stranden. När vi åt frukost så satte vi Melle i sin stol. Han började genast att showa och göra olika poser, så det var bara att ta fram kameran. Han kanske tror han är fotomodell nu när han blev fotograferad igår.


Sedan när vi skulle duscha och göra oss iordning upptäcker vi att det inte är något vatten i kranen. Så får vi reda på att det är så i nästan hela Karlskrona. När något sånt händer får man panik, är man bekväm eller vad?

Iväg till stranden kom vi efter viss möda med att hitta vatten. Där var det lite blåsigt men ändå varmt. På stranden idag var Melle vaken större delen av tiden. Därför försökte vi förklara för honom att fotboll var en rolig sport. Bollen är större än honom (som ni ser på bilden) men han ska växa lite innan han börjar spela.


När Melvin sov en stund passade hans morfar på att vila sig en liten stund i tältet vi köpt på ikea. Passar liten som stor!


När han vaknade till igen så blev det lite bus och han gjorde massa roliga miner i blåsten. På bilderna nedan visas några av hans miner. Låt oss kalla dem "öppnar jag munnen och spärrar upp ögonen kan jag svälja luften"!



Efter stranden åt vi hos mormor och morfar, spaghetti som smakade ljuvligt. Sedan hem en runda för att duscha och fixa iordning sig. Sedan åkte vi ut till min mormor en runda för det var länge sedan vi var där. Väl där var Melvin hur charmig som helst och tiden bara sprang förbi. Därför fick vi åka hem igen för att det var dags för de nattliga rutinerna för lilleman. Det flöt på bra och han somnade ganska snabbt.

Sedan har vi kollat lite på tv. Inget märkvärdigt utan bara lite zappande. Nu blir det sängen för min del för imorgon är det tvättdag igen! Det jag är mest nöjd över idag är att jag trotsade det kalla vattnet och badade en stund. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0