TGIF!

Då var fredagen också avklarad. Imorse fick jag faktiskt sovmorgon till klockan 9. Det var bestämt att Sandra skulle gå upp med Melle så jag kunde ligga kvar. Imorgon är det min tur att ta honom så att Sandra får sova lite längre. Kan vara rätt skönt att ligga kvar i sängen någon gång ibland.

Efter en god frukost åkte vi och städade bilen en runda och sedan monterade vi bilstolen. Vi väntar fortfarande på premiär-åket. För medan vi gjorde det gick Melle och hans mormor en liten runda.

Till mat idag blev det lite fiskpinnar medan Melle sov och sedan var klockan så mycket att det var dags för nattamat för melle och sedan ett bad. Jag lyckades få den mesta gröten i hans mun idag och det var inte mycket som fanns på hans kropp efter. Efter hans bad somnade han efter lite skrikande då han var övertrött. Men efter ett par minuter vaknade han igen och vi fick natta honom igen, utan några större komplikationer.

Sedan har morbror Rasmus varit här och kollat på talang och vi har haft det allmänt mysigt. Nu är det läggdags för imorgon ska jag och Melle som sagt upp tidigt. Eller ja, när han vill vakna det vill säga. Godnatt!

Ps. Bilder kommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: madde

jobbigt det där med att aldrig kunna sova riktigt länge:)men antar att det vänjer man sig vid

2009-06-14 @ 10:24:53
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0