Nu kom jag på vad det var, plommon!

Midsommarfirandet igår var kanon kul. Vi firade tillsammans med ett annat par från vår gamla föräldragrupp. God mat, härlig stämning och söta ungar. Det var verkligen en grymt rolig kväll.

Vi rubbade ju Melvins rutiner men det fungerade bra ändå. han fick sin gröt och han kom i säng i hyfsad tid ändå. Så han var duktig hela kvällen. Väldigt mysigt att han även är duktig borta.

Idag har vi varit vakna sedan 8-tiden och bara tagit det lugnt hittills. Snart kommer Melles farmor och farfar på besök en runda. Så nu ska jag städa iordning här lite innan dem kommer.

Hoppas ni hade det trevligt igår!

Kommentarer
Postat av: Fruktbus - Ung Mamma Bland Våtservetter, Tvåårstrots & Graviditetshormoner!T

Så jävla söt blogg =) Hopppas ni har det bra!!

Jag tänkte skriva ett inlägg om Tips på vart man kan ta med sina barn på semester. Kolmårdens Djurpark, Skara Sommarland etc. Har du lust att bidra med ngt tips?



Du har väl inte glömt att läsa veckans inlägg i min blogg om att Hylla mammabloggarna? Eller lägga till mig på Bloglovin föresten!

2009-06-22 @ 13:49:19
URL: http://fruktbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0