En helt vanlig lördag!

Igår var det som vanligt fullt upp som alla andra lördagar. Dagen började med att vi steg upp och gjorde oss iordning. Sandra sprang en runda på stan och vi andra var hemma. Efter det mötte vi upp med Sandra som skulle iväg till en kompis. Jag pallrade mig ner, tillsammans med Robin, till fotbollsplanen för att lira lite boll. Hur det gick i den matchen behöver vi inte prata om, det är helt oväsentligt. Eller hur Robin?!

När vi var klara på varsitt håll hämtade Sandra mig eftersom kylskåpet vid det här laget var väldigt tomt. Så vi åkte ut och handlade en runda och i bilen hem var Melle lite tjurig. Han var lite trött, hungrig och ja lite det mesta. Men när vi kom hem löste det sig på ett bra sätt. Jag fixade iordning maten medan Sandra testade att sätta Melvin i sin gå-stol. Ett par centimeter till så når han ner men den fungerade rätt bra nu också. Dock var Melle mest intresserad av att äta på stolen, den kanske smakade godare än den var rolig.

Efter maten så var det dags att ge Melle mat, Sandra matade medan jag tappade upp ett bad till honom. Vi badade en lång stund, vilket Melvin älskar. Sedan blev det ombyte till pyjamas för hans del och nattning. Efter att han somnat tänkte Sandra och jag äta lite chips och godis. Riktigt länge sedan vi åt något sånt. Fast efter ett par bitar tog det stopp, man var inte längre sugen. Fast det kanske var lika bra. Sedan kollade jag på filmen på 5an medan Sandra skulle lägga sig. Efter den mediokra filmen blev klockan alldeles för mycket för bloggande och gå och lägga sig var hög prioritet. Det slutade med att jag låg och gosade med Molly, som kom för att gosa, i ungefär 40 minuter. Men vi lyckades somna sen ändå!

Bilder kommer ikväll då jag inte har tid nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0