7 425 gr!

Vilken konstig dag detta har varit, iaf vädermässigt. På dagen har det varit jättefint och på kvällen bara regn. Mycket märkligt, men nog om det nu. Hur har vår dag sett ut idag?

Dagen började vid 7-tiden att Melvin vaknade. Vi låg och pratade lite alla 3 men efter en stund somnade allihopa om och vi var nog inte uppe förren vid 9 igen. Då gjorde vi oss iordning för Sandra och Melle skulle på mammafika med andra mammor (från föräldragruppen). Vi var lite för snabba och var tidigt ute, därför bestämde vi oss för att gå upp och väga Melle. När vi kom upp där visade vågen 7 425 gram. Det är inte konsigt att han är tung att gå och bära på. Han är inte så lång men desto bredare är han, haha.

Sedan skjutsade jag ut dem till fikat och fortsatte min färd till fredrik. Där spenderade jag min tid medan Sandra var och fikade. Vi hade riktigt trevligt förutom att han vann över mig i NHL 09. Vi var ute med hunden en runda också, då var det kanonväder verkligen och hur underbart som helst. Sedan lirade vi lite fotboll och sedan var det dags att hämta Sandra och Melle.

Vi åkte en runda till city gross för att handla lite mat och sedan hem för att snabbt fylla på allas magar. Efter det var det snabba ryck för vi skjutsade Sandras lillebror och pappa till fotbollen. När vi ändå var ute och körde passade vi på att besöka babyproffsen också. Vi skulle ha ett par vyssan lull - tassar till sängen. När vi ändå var där passade vi även på att kolla efter en barnstol då Melvins börjar bli lite för liten och han är i den åldern att det är nog dags för en ny nu. De hade prissänkt en jättefin barnstol så vi kunde inte motstå att köpa den. Så vi blev otroligt nöjda med köpet och åkte hem.

Sedan blev det någon timme där det var väldigt slappt här hemma. Dessutom kom Melles mormor på besök och busade lite. Sedan blev det grötdags för Melvin och dags att bege sig till träningen för mig. Då började det givetvis ösregna så humöret var väl inte på topp men det fick gå ändå.

Nu ikväll har jag ätit och sedan bara slappat. Sandra och Melvin sover ju ändå så mycket mer finns inte att göra. Men nu börjar ögonen bli tunga och det är dags att gå och lägga sig. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0