25 grader varmt!

Idag har det varit cirka 25 grader varmt. Sandra och Melvin ville inte sitta inne hela dagen så de begav sig till stranden. Jag insåg ganska snabbt att jag inte kunde sitta inne en såhär fin dag så jag tog mina skolböcker och cyklade till dem. Jag tycker det är lättast att läsa när man ligger på magen och då hamnar givetvis all sol på ryggen. Så efter att ha legat på magen ett tag är det dags att gå hem. Väl hemma kollar jag i spegeln och upptäcker att ryggen är röd som en kräfta. Nu ångrar jag att jag inte solade magen lite också det hade kanske reducerat min rödhet på ryggen.

Men hursomhelst var det iaf jättetrevligt och mysigt. Jag har verkligen längtat efter sommarvärme. Imorgon skulle det bli sämre väder så det är nog bra för min rygg. Ska bli otroligt skönt att sova och vakna med en inte fullt så röd rygg.

Idag har jag matat Melvin med gröt igen och det gick väl som vanligt får jag säga. Med mat runt hela munnen var han ändå lika lycklig som vanligt. Det där badet satt nog rätt bra efteråt skulle jag tro.

Nu är jag verkligen jätte trött och tanken är nu att jag ska gå och lägga mig. Har bara 2 dagar till att plugga på innan den första tentan och nu behöver jag all tid jag kan få.

Godnatt alla kära läsare och om det är fint väder hos er smörj in er med solskyddsfaktor. Bara ett litet tips från "kräftan".

Kommentarer
Postat av: petra norström

hej hej, jag heter petra och jag har en Secondhand blogg som jag startade igår. I den bloggen så säljer jag allt mellan himmel och jord. Min ide är att i framtiden så skall en vill procent av intekten gå till välgörenhet. Men än så länge har den iden ej gått igenom. Min tanke är även att man skall kunna skicka kläder till mig och då få en viss slant tillbaka och sedan att jag sälger det vidare.

Tycker ni att detta låter som en fin gärning och om ni tycker att detta är en rolig ide så får ni jätte gärna sprida detta medelande vidare. och så klart är ni välkomna in och titta om ni hittar någonting fint.



MVH// petra norström

2009-06-02 @ 19:26:47
URL: http://secondhanden.blogg.se/
Postat av: Broder truck

Du ska nog inte klaga så mkt på kräftrygg du ;). vi börjar snacka kräfta när blåsorna kommer :) / nicke

2009-06-03 @ 16:26:34
URL: http://exet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0