Vilken jävla dag alltså!

Fy fan, idag har det varit vidrigt tråkigt här hemma. Steg upp klockan 9 och har nästan suttit hela dagen med ett inlämningarbete om bostadspolitiken. Men nu är det äntligen klart och jag kan pusta ut.

Har även hunnit med att skjutsa Sandra ut till förlossningen då den lille inte vill röra sig speciellt mycket. Bara för att den varit så lugn under graviditeten misstänker jag att den kommer vara en vild pojke/flicka när den väl är född. Men efter ett ultraljudskoll så var allt till sån belåtenhet. De gjorde även en viktuppskattning där de uppskattade den till ungefär 3 480 gram. Trodde verkligen inte den skulle vara så stor. Men det är väl alla godsaker som slinkit ner under graviditeten, själv är jag sympatigravid och har gått upp 5 kg! Det är rätt mycket på cirka 9 månader, haha. Kanske skulle struntat i semlan idag?

Men nu ska jag strax gå och lägga mig då jag ska skjutsa svärfar vid 7 imon bitti. Efter allt de ställt upp på är det inte mer än rätt att jag drar mitt strå till stacken.

Vi hörs imon!

Kommentarer
Postat av: carro - bloggar om dottern tilde

Jo vi testade tassarna inatt, jag tror dom funkade bra men det är lite svårt att säga efter en gång. Det kan ju ha berott på att hon var extra trött eller så, vem vet :)

2009-01-22 @ 09:52:35
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Sara

Å va roligt att läsa en pappablogg =) Hoppas er sötnos bestämmer sig för att titta ut snart! Lycka till =)

2009-01-22 @ 14:44:49
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0