Ska du titta eller ska jag stänga av?

Igår var jag jätte trött och tänkte sova lite tidigare för att sedan ställa klockan på 20 över 1 så jag kunde se juniorkronorna spela JVM-final. Klockan ringde och jag var grymt trött, Sandra vaknade också och gick till toaletten. Ögonen ville inte öppnas och när Sandra kom tillbaka frågade hon om hon skulle stänga av teven. Jag svarade att jag skulle defenitivt titta.
Efter det vaknade jag av att Sandra vaknade och gick och stängde av teven. Det var bara 10 min kvar av matchen och jag hade inte sett någonting. Så det blev inget tv-tittande inatt för min del. Lika bra det då de förlorade med 5-1.

Så nu har vi käkat frukost och nu ska jag sätta mig och plugga en stund.



Bilderna är tagna från i lördags då det snöade, det blev iaf några cm men inte mycket mer. Jag hade önskat att det blev lite mer snö så jag kunde åka snowracer i rödebybacken, men vädergudarna ville tydligen annat.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0