Jippi!

Då har man hunnit skriva tentan och fikat hemma hos Sandras mormor. Tentan är 50-50 om jag klarar. Vi får helt enkelt avvakta tills onsdag då jag får reda på det. Annars är det omtenta den 5:e Februari igen. Så jag hoppas verkligen jag satte den nu.

En annan rolig sak som hände idag var att min domarkollega hade fått en pojk nu. Så jag skickade ett grattis sms till honom. Alltid roligt med småbarn.

Nu är det faktiskt inte många dagar kvar. Endast 6 dagar kvar. Det är ju faktiskt på söndag barnet är beräknad till. Men Sandra verkar inte vilja bli av med magen så den får nog stanna där någon/några veckor till. Men det återstår att se.

Nej nu ska jag ringa elgiganten för att se vad de håller på med. Nu var det 2 veckor sen jag lämnade in teven och har fortfarande inte hört något från dem. Dåligt är vad det är, ett sånt stort företag ska väl inte ha så stora problem med att göra kunderna nöjda. Nej, nu retar jag upp mig för mycket så det är bäst att jag ringer innan jag blir riktigt förbannad. 

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0