Januari - en fullspäckad månad!

Nu har det nya året precis börjar och vilken början! Vår bil har varit smutsig jättelänge så vi började året med att tvätta den. Första gången jag tvättar den på en mack, annars  brukar jag tvätta den hos mamma och pappa. Resultatet blev jättebra! Över förväntan faktiskt.

Idag har det varit lugnt, Sandra har varit uppe hos barnmorskan. Blodtrycket var högt och hon rekommenderades att vila, detta kan sätta stopp för våra planer som var att städa idag. Det kanske får skjutas upp någon dag eller liknande.

Jag måste även börja läsa inför tentan som är den 12e januari. Så det kommer nog bli att göra denna vecka som kommer. Andra viktiga händelser i januari är den 16e då morfars begravning ska äga rum. Sen är det dags för brorsans födelsedag den 27e.

Nu kom Sandra så jag ska se hur hon känner sig!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: sanna

varför kan inte du städa själv?? de är faktiskt inte lätt att vara gravid och tkr faktiskt du borde ställa upp.

2009-01-03 @ 00:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0