Guten Morgen!

God morgon kära läsare. Jag vaknade imorse och begav mig till bloggen, väl här fick jag se att jag fått några kommentarer sen sist och det är alltid roligt. Roligt att ni vågade er på en gissning. Kommentarer är det som gör det roligt att blogga. Glöm inte det.

Dessutom hade jag blivit nominerad till "Sveriges bästa mamma/pappablogg" av lattepappan. Där det finns några bra bloggar som man kan rösta på. Så gå in på lattepappan och rösta på den blogg ni tycker är bäst. Det går att rösta en gång per dag. Givetvis hade det varit roligt om ni röstar på mig men det finns även andra bra bloggar att rösta på.

Nu ska jag ner till tvättstugan en runda, glöm inte bort att fortsätta gissa.

Kommentarer
Postat av: Lattepappan

Ja, jag håller tummarna för er pappor, frågan är om pappabloggarna har en chans mot mammorna :D

2009-01-27 @ 09:42:08
URL: http://lattepappan.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0