Varvat ner lite!

Nu känner man att kroppen börjar varva ner lite efter den händelserika period som just varit. Jag har fått så många kommentarer så jag vet inte vart jag ska börja. Det får vi väl se.

Idag har det varit rätt lugnt här hemma och det har varit skönt det. Mormor och moster kom på besök och mormor som är så glad över sitt barnbarn hade med sig en snuttefilt till Melle. Jag tycker det är så roligt för Melvin kommer bli hur bortskämt som helst. Kanske är så med första barnbarnet.

Jag tänkte att när man kom hem så skulle det snart bli lite mer rutin på det hela. Men nej, han äter, sover och skiter lite hur han vill. Det går faktiskt inte att styra upp det här. Vi får väl låta tiden utvisa det.

Sedan måste jag även rikta ett tack till vissa personer som gjort väldigt fina saker här hemma. Första tacket går till morbror som har passat Molly undertiden vi var borta. Det andra tacket går till mormor och morfar med familj som hjälpt oss med massa saker här hemma. Det tredje går till alla kommentarer och sms vi fått de senaste dagarna. Det sista till alla grejer vi fått.

Nu ska jag faktiskt sova, har varit en lång dag och imorgon måste jag göra lite uppgifter som jag har i skolan. Godnatt!

Godnatt önskar Melvin!

Kommentarer
Postat av: Bibbe

Vilken cooling Melvin är!!:)

2009-02-02 @ 23:42:46
Postat av: Maria

Okaj... Er son är grymt lik dig Daniel! Söt som få!

2009-02-03 @ 09:39:17
Postat av: Lena

Oh vad söt mormors lilla pojk är...

2009-02-03 @ 18:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0