Rävarna!

Idag fick vi besök av rävarna. Jo, det är sant. Dem kallar sig faktiskt så. Det stod till och med på kortet vi fick. Robin är min klasskamrat och Räven är hans flickvän. Så de kallar sitt hem för "rävboet" och därav blir de rävarna. Iaf var det väldigt trevligt. Dock är de väldigt dåliga på att fika, något som jag och Sandra är mycket duktiga på.


Jag har tänkt att köpa ett par adidasskor till Melle men det slipper jag för tillfället. För Melvin fick faktiskt ett par skor av rävarna. De var alldeles underbara (ja nu pratar jag om skorna men rävarna är också fina).

Tack så hemskt mycket! Helt underbara!

Rävarna ser så lyckliga ut, man skulle kunna tro att det var deras barn för de var så duktiga med honom!

Nu håller jag på med en film som jag tänkte lägga upp på bloggen om den blir lyckad! Så vi får se. Återkommer med den senare!


Kommentarer
Postat av: Räven

Tack för en mycket trevlig fika Daniel! Jag menar så dåliga på & fika är vi väl ändå inte ? Det var liksom svårt att slita sig från det finaste ni har skapat :D

2009-02-18 @ 09:23:43
Postat av: elle

Jättesöta skor :)

2009-02-18 @ 10:28:32
URL: http://eelliinnoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0