Nämen har du sett på maken?

När vi hade handlat idag så fick vi oss en ytterst märklig syn. En kille som var ute och gick med sin katt. Alltså han gick verkligen med katten! Katten hängde på hans axel och bakom nacken och såg väldigt nöjd ut! Jag trodde inte mina ögon och det såg väldigt komiskt ut.

Det här med att handla är en väldigt komplicerad grej att utföra. När man har handlat en sisådär 6 kassar proppade med varor ska man transportera dem från bilen och sedan upp 3 trappor som är grymma att gå i. Nu när vi har Melvin ska vi även upp med honom och fixa barnvagnen och allt det där. Så först gick jag upp med 4 kassar och lille Melvin. Sandra tog lite annat. Jag ställde allt utanför dörren för att Sandra skulle ta in det för jag skulle hämta de två tyngsta kassarna. När jag kommer upp med dem ser jag att Molly smiter, så Sandra sätter fart efter henne. Som tur är bor vi på nästa högsta våningen och Molly sprang upp så där blev hon fast. Jag bär in grejerna och Sandra tar Molly. Sedan springer jag ner för att flytta bilen. För utanför oss får man inte stå mer än 2 timmar. Jag kör och letar parkering och ser en. Tror ni inte en annan bil kör in och snor min parkering?! Jag som var dösvettig blev arg och sur! Körde snabbt därifrån för att leta en ny parkering och hittade en till slut. Detta var lika jobbigt som att köra ett innebandypass med BTH. Usch ja.

Nu blir det sängen och kolla tv! take care!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jag brukar gå ut med min katt också. Vi brukar gå jättelånga promenader. Hon följer efter mig vart jag än går :)



Fin son ni har fått!



Kram Malin

2009-02-21 @ 12:17:48
URL: http://westlundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0