Melvins fredag!

Inatt har jag lekt djävul, har vaknat en gång i timmen för att jag vill äta. Ibland kan det också vara roligt att reta mamma och pappa. Fast jag får lite skuldkänslor när jag ser hur trött mamma blir, jag får ju trots allt god mat av henne. Får nog skärpa mig lite.

Sedan tog pappa med mig på en promenad. Vi skulle tydligen gå ner till hans förra jobb. Lite roligt att se hans arbetskamrater och det var väldigt trevligt. Sedan mötte vi mamma och åkte till hennes förra jobb också. Där jobbar ju moster och pappa försökte säga att han var där själv. Men nej då, moster fick syn på mig och skulle prata bebis-språk. Du ser ju bara löjlig ut inför alla dessa människor tänkte jag och försökte sova.

Sedan satte mamma och pappa mig i bilen och körde. Då fick jag syn på den härligaste skylten i stan. Vi skulle till babyproffsen! Jag älskar verkligen att shoppa i den affären! Jag såg att mamma och pappa köpte en musikmobil till mig. Jag låtsades att jag sov men jag såg allt vad de köpte.

När vi var hemma var det dags för mamma och pappa att visa mig vad de köpt. Va fan, jag var ju tvungen att låtsas bli överraskad! Men dem köpte det och jag log inombords. Men när jag låg och åt innan jag skulle sova så ser jag att katten vill leka med min mobil. Så jag tog ett kort på henne. Hon är så nyfiken och ska kolla på allt men det är bara roligt för syrran är så söt!

Här är syrran när hon ska undersöka min mobil, jag lyckades få med henne på bild!


Här är den utan syrran!

Nej nu ska jag sova lite för det tar på krafterna att fota! Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: LENA

Vad får du allt ifrån, du är rolig du Daniel..

Du glömde att ni var hos mej också........

2009-02-20 @ 21:45:37
Postat av: Julia

Så gulligt när du skriver ur hans syn vinkel ;) Haha

2009-02-20 @ 22:16:50
URL: http://www,juliiiag.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Melvin älskar sin moster!!!

2009-02-21 @ 12:05:48
URL: http://eeemmelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah mer sånthär!

2009-02-21 @ 17:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0