Kommer det bli en liten tjockis?

Vi var som sagt uppe på MVC idag och kollade vikten. Melle var tillbaka på sin födelsevikt redan och det har bara gått 5 dagar. Kan det bli så att han blir en liten tjockis med tjocka kinder? Jag vet inte, det återstår väl att se.

Sedan körde vi premiärrundan med vagnen med. grymt skön att köra alltså! Har aldrig kört en sån skön vagn, den var helt klart värd pengarna. Nu bråkar jag och Sandra om vem som ska köra vagnen för den är så rolig att köra.

Brio Happy, riktigt skön vagn!

Nu ska jag sätta mig ner och plugga resten av kvällen! Vi hörs imorgon då ska jag till skolan och en person från MVC ska komma hit också. Så nu ska jag plugga! Hej!

Kommentarer
Postat av: Malin

vad pluggar du till? :)

2009-02-03 @ 22:01:33
Postat av: Mamma Russin

hej hej...

håller med dig.. brio happy är en riktigt bra vagn.. den har vi haft till våran lilla stina.. en kanon första vagn..

nu har vi bytt till en mindre smidigare vagn då stina blivit äldre..:)



vilken söt lillkille ni fått..



ha det gott...

2009-02-07 @ 09:46:03
URL: http://enburkrussin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0