Jag är världens lyckligaste!

Ja för det banne mig är jag. En söndag kan verkligen inte bli bättre än denna söndag. Vi åkte hem från BB vid 12-tiden och nu har vi hunnit samla oss lite här hemma. Hela den här resan har varit helt underbar. Jag svävar nog fortfarande på moln misstänker jag.

Just nu håller jag på att lägga över kort från telefonen till datorn. 80 stycken kort är det som har tagits de senaste dagarna. Väldigt mycket för att vara vår familj som nästan aldrig tar kort.

Tänkte skriva ett inlägg idag vad som har försigått de senaste dagarna och även slänga in lite bilder. Nu måste jag fixa lite saker här hemma så återkommer senare med lite roliga saker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis grattis grattis, jättespännande blogg du har=)

2009-02-01 @ 16:44:20
Postat av: Emil

Grattis Daniel! Lycka till och hälsa Sandra från mig! Mvh Emil

2009-02-01 @ 17:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0