Efterlysning!

När jag skulle äta ballerinakex idag fick jag en ytterst märklig syn. Ni vet den mjuka chokladen, mellan de 2 halvorna, var borta! Någon hade alltså ätit upp den mjuka chokladen, satt ihop de två halvorna och lagt tillbaka kexen i påsen. Det finns 2 stycken misstänkta i nuläget. Den ena har erkänt brottet och den andra personen väntar jag på. Han/Hon ska vara så ärlig att säga som det är. Så vi får se om någon stiger fram!

Annars har det inte hänt så mycket. Igår dömde jag hockey och idag har jag inte gjort något speciellt. Sandra har varit hos sin mormor idag så jag har varit ensam vilket var ganska trist.

Imorgon ska vi till BVC där vi ska göra en utvärdering av Melvin. Ska försöka ta lite kort så att ni med får njuta av morgondagen. Nu blir det snart sängen.

Ikväll har jag även kollat på lgsports där matchen mellan KHK och Mjölby sändes. KHK vann med 1-0 så de är vidare i kvalet mot Allsvenskan! Ska försöka få tag i biljetter så att jag kan se matchen!

Nu ska jag kolla Sveriges värsta bilförare sen drar jag mig tillbaka. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: craft(ig)

Det var jag som åt upp chokladen,men jag tog INTE dina godisbitar. Så då finns det bara en kvar.Hoppas att den personen erkänner...........

2009-02-24 @ 15:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0