Boring!

Usch, denna helg har nog varit den sämsta på länge. Bara massa tråkigt plugg tycker jag. Längtar tills tisdag då jag gjort tentan så jag kan börja njuta av livet lite igen. Får knappt träffa min lilla fina gosse! Det känns tungt, för det är verkligen supermysigt. Iofs har vi myst i ungefär 2 timmar framför teven nu men jag vill mysa så mycket som möjligt.

Imorgon är det en hektisk dag. Den börjar med att vi ska upp till BVC och väga Melle. Sedan ska vi köra direkt och ta kort som ska in i tidningen. Sedan bär det av hemåt igen för att plugga.

Jag hade tänkt att dra igång en frågestund under morgondagen, den blev ju inställd för att vi skulle åka in till förlossningen. Men vi får se hur det blir där.

Omröstningen på lattepappans blogg går bra nu. Innan låg jag 105 röster efter nu är det bara 58, så det tar sig! Blir lika glad varje gång någon röstat på mig. Det är mer än 1 månad kvar att rösta så mycket kan hända.

Nu ska vi göra oss iordning för kvällen. Melvin intar nu sitt första av tre mål som han äter på kvällen. Ett vid 22.30-23.00 sedan är det dags kl 00.00 ungefär, för att slutligen äta runt halv 2 tiden. Sedan är det sängen, för alla 4 ( Molly får också vara med i familjen ).

Godnatt på er!


En trött och stolt farsa önskar er godnatt!

Kommentarer
Postat av: S a r a

Ska ni inte till BVC? Alltså barnavårdscentralen?

2009-02-08 @ 23:30:12
URL: http://saaramarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0