Blöjbytesunderhållning!

Det här med blöjbyten är faktiskt alltid underhållande, man vet aldrig vad som kommer att hända. Idag tex hade jag tagit väck den gamla blöjan för att ta upp den nya. När jag reser mig upp ser jag en vattenstråle som inte är av denna värld. Rakt på gardinen och sedan på hans nya kläder. Ajajaj, men vi har tvättstugan idag så det är lugnt.

Vilken underhållning, kanske kan spelas in och sändas på en fredagskväll på 4:an. Ungefär samma  klass som det är på underhållningen på 4:an i nuläget....

Kommentarer
Postat av: sanna

hahahahaha=) välkommen till småbarnslivet eller vad säger man

2009-02-16 @ 15:29:47
Postat av: Lisa:)

så är de när man inte kan byta blöja;))

HAHA

2009-02-16 @ 21:46:43
Postat av: Johanna

haha, vad roligt det låter :)

2009-02-16 @ 22:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0