Alla hjärtans dag!

Det är roligt det här med alla hjärtans dag. Nuförtiden är det bara till för att vi ska konsumera mer. Men det är ändå en rolig grej.

Jag som inte brukar ge Sandra allt för mycket, och allt som oftast inte visar den uppskattningen som jag kanske borde göra, tog idag tillfället i akt och gick ut på stan. Första stoppet var torget där det inhandlades 10 röda rosor! Sedan bar det av till konditioriet för att köpa 2 "hjärtekakor". Jag tänkte att frukost ska hon ha också så jag gick och köpte frallor. Inne i butiken kunde jag inte undgå semlorna som stod där och skrek att de ville bli uppätna. Självklart en Ben & Jerry glass också.

Massa godsaker!

Hjärtekakor och frallor!

Är inte röda rosor fina?

Sedan gjorde jag det lite fint i köket och hon blev så glad. Det var bra att jag lyckades pricka rätt. Så idag är hennes humör på topp. Vilket känns bra eftersom Melvin hade det lite tufft igår. Från 19.00-23.20 skrek han som en galning. Jag var som sagt och spelade poker men fick komma hem för att avlasta Sandra. Dock var klockan 22.40 då så jag hann inte vara med så mycket. Men han lyckades till slut somna. Stackars killen, han var alldeles övertrött.

Nu ska jag iväg och döma! Ha en fortsatt trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: tove

grattis!, du leder på röstningen nu:D

2009-02-14 @ 11:32:37
Postat av: Trinidaz

Fint inte många som anstränger sig så mycket :)

2009-02-14 @ 14:18:45
URL: http://trinidaz.blogg.se/
Postat av: sanna

va gullig du är emot henne=)

2009-02-15 @ 00:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0