Shopping!

Vilken shoppingrunda vi gjorde idag. Känns som vi shoppade loss ordentligt för en gångs skull. Det var länge sedan både jag och Sandra unnade oss något själva. När jag för en gångs var med skulle givetvis Sandra prova alla kläder i alla butiker och det öppnade för mina impulsköp! Blev dock bara ett impulsköp och det blev en massage-grej. Sån man sätter på huvudet och trycker så att det känns som någon knäcker ett ägg på huvudet. Underbart skön är den iaf.

Sedan var det grillning hemma hos Melles farmor och farfar. Grillning är verkligen underbart när det är fint väder. Maten smakar hundra gånger bättre än vad den brukar göra när det är sol ute.

Melle charmade alla med sin charm idag. Han låg naken på en filt och flörtade till höger och vänster. Han lyckades dessutom att kissa på både farmor och farfar. Men det gjorde ingenting eftersom han var så söt. Men på hemvägen var han inte lika charmig den lille mannen. Då var han trött och hungrig och ville inte alls vara snäll. Men när han kom hem fick han sin belöning och var sedan jättego igen. Han låg emellan oss i sängen och pratade på som inget hade hänt. Och jag klagade på Sandras humörsvängningar under hennes graviditet - Melvin är strået vassare!

Nu har det varit en lugn kväll. Det kan behövas ibland det också. Imorgon blir det plugg för min del och Sandra vet jag inte vad hon ska göra. Nu ska jag lägga upp bilder på dagens inköp. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emelie med sonen Lukas

haha ja humörsvägningar och denna bestämdhet är nägot bebisar har! =) Ha en fin helg

2009-05-01 @ 10:19:47
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0