3 månader!

Tre kronor vann idag sin match efter förlängning. Vi vann inte, utan förlorade istället med 8-1. Det ser mörkt ut nu för vår del. 17-3 i målskillnad på 3 matcher. Kanske inte den bästa starten men det är bara att komma igen!


Idag har det varit 20 grader ungefär och det har verkligen känts som sommar. Så när jag kom hem från skolan gick jag en runda på stan med Robin. Vi testade på att fika för en gångs skull. Det var mysigt i solen med en milkshake och en kanelbulle. Nej såna här dagar ska man bara passa på att njuta!

Sandra och Melvin har varit på utflykt idag, till marie. Där hade de solat och haft det allmänt skönt. Man får passa på att njuta medan man kan.

Sedan mötte jag upp Sandra och Melle. Han skrattar så fort han ser mig. Jag tror inte han blir glad utan han tycker nog enbart jag ser väldigt konstig ut. Dessutom är den lille rackaren 3 månader idag. Tiden bara försvinner, nyss satt jag där med honom i mina armar. Nu är det 3 månader sen och nu vill han inte "ligga" i famnen längre, han vill sitta upp och kolla på allt det roliga som händer.

Nu ska jag gå och sova. Hoppas ni haft en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Lagom fuskigt :p Jim måste köpa det innan han kommer hem från jobbet, hehe. Händer på valborg? Har ni fått eldningsförbud som vi har i småland?

2009-04-30 @ 08:18:36
URL: http://goesbothways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0