En mycket givande dag!

Jag lyckades hitta ett par byxor! Lyckades inte ens få panik utan det första paret jag provade satt som ett smäck! Så jag passade även på att hämta tårtorna. När jag ändå hade såååå mycket tid över. Men det slutade med att jag fick stressa när jag kom hem och skulle göra mig iordning.

Men iaf dagen började redan vid 7 idag. Vi skulle till lokalen och fixa det sista innan dopet skulle vara. Melvin hängde med och givetvis kunde han inte somna ordentligt. Så när det var dags att gå till dopet vid 12-tiden var han riktigt trött och sov kanske 15 minuter innan dopet började. Ajajaj, detta bådade inte gott för dopet. Melvin har nämligen en viss förmåga att bli alldeles hysterisk när han inte får sova (detta har han ärvt av sin mor). Mycket riktigt började Melle bli grinig under dopet och det gick inte att få stopp på honom. Så under största delen av tiden grät han och var jätteledsen, även om Sandra gjorde ett bra försök att lugna honom.

När vi sedan är klara med dopet och gör han iordning för festen börjar han hysteriskt att skrika. Det enda som går att göra i ett sånt läge är att fixa han snabbt som fasiken och lägga ner han i vagnen. När vi gjorde det tog det inte många sekunder innan han somnade. Så den första halvan av "efterfesten" sov han men när han vaknade var han mycket trevlig mot gästerna.

Det som serverades idag var pastasallad och som efterätt blev det tårta. En mycket god måltid får jag lov att säga.

Sedan fick Melvin så mycket fina saker idag. Det blev tummen upp till allt! Tror han kommer att ha nytta av allt. Nu ska jag ladda in lite bilder och slänger upp dem i inlägget här efter. Hoppas ni haft en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0