Prästens lilla kråka...

Imorgon ska vi träffa prästen inför dopet. Vet dock inte vad vi ska prata om men det ordnar nog upp sig. Känns bara så kul att planera ett helt dop. I dagsläget är det cirka 50 gäster så det kommer nog bli mycket folk. Melvins dop är något som både jag och Sandra ser fram emot, det ska verkligen bli skoj.

Sedan ska vi passa på att storhandla också. Då det ekar i kylskåpet känns det angeläget att fylla upp. På lördag kommer jag fira min 21:a födelsedag och det känns dumt att inte ha något att bjuda på.

Får passa att tacka Melles morfar KG för de fina skorna Melvin fick häromdan. Underbara!



Sedan måste även denna filuren finnas med bland dagens bilder. Mina damer och herrar får jag presentera, DAMP-MOLLY!


Detta var allt jag hade att bjuda på idag! Nu ska jag ansluta till den övriga gruppen efter att jag hämtat tvätten från tvättstugan. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Anonym-norrbagge

Vad har hänt med träningen?

2009-04-16 @ 00:28:52
Postat av: Lise-Lotte

Ja, det stämmer att prästen går igenom lite vad som kommer hända på dopdagen och kanske frågar varför ni valt namnen. Det är rätt stort med dop. När ska han döpas?

2009-04-16 @ 09:23:45
URL: http://supermum.blogg.se/
Postat av: Ellen

Ja det är inte lätt att ha dampdjur, själv har jag en damphund och det är fasen inte kul alla dagar :P

2009-04-17 @ 21:36:48
URL: http://ellenpellans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0