Svar på en kommentar!

Jag känner att detta var en ganska viktig och relevant fråga. Det var Per som skickade in den. Eftersom du inte skrev din mailadress eller hemsida svarar jag här.

Fin son ni har! Men har han inte alldeles för stora kläder på sig? Känns mer som att ni försöker klä honom i jeans och sånt som ni tycker är fint men som inte riktigt finns i hans lilla storlek ännu.

Absolut att jag tycker att jeans är fint, annars hade jag aldrig tagit på honom det. Sedan är det inte "jeans" i byxorna, utan det är som mjukisbyxor. Går man in i en barnaffär så finns det hur mycket jeans att välja på som helst. Det är 2009 och det verkar vara modernt, sedan ser det oerhört fint ut också.

Jag tror att om 15-20 år när Melvin sitter och tittar på korten från när han var liten så kommer han tycka han var grymt snygg i jeans. Eller att han tycker jeansen är jättefula då jeans är så "gamla", vad vet jag?!

Hursomhelst ser Melle tuff ut i jeans och när de är lika sköna som mjukisbyxor får han använda det.


Kommentarer
Postat av: Ingela

"Babyjeansen" är ju störtsköna :) Och att kläderna ibland ser stora ut beror ju på att de oftast är det också ler De växer ju ur dem hur fort som helst så det är lika bra att börja använda dem i tid! Det gör vi med...

Kul o läsa din blogg. Var inte länge sedan vår son var så liten, men tiden går snabbt och de växer som ogräs. Snubblade över bloggen på Aftonbladet faktiskt :)

2009-04-10 @ 23:16:09
URL: http://familjenax.com
Postat av: Jessica

Jag antar att den som skrev den kommentaren inte har barn själva. Man köper för stort till små barn för de växer ur dem så fort så man knappt hinner blinka......Så för att inte bli ruinerad köper man för stort så de hinner växa ett par veckor innan man behöver kassera dem....

2009-04-11 @ 12:24:52
URL: http://jessicaochlivet.blogspot.com
Postat av: Emelie, världens lyckligaste mamma!

Men vad folk ska ifrågasätta allt haha! Alla bebisar har ju nästan jämt för stora kläder då man inte har någon lust att köpa alla kläder i den storleken som är aktuell för tillfället då de växer som attan!



Å du kan ju tillägga till damen/snubben som kommentera att det finns i strl 56 åtminstonde å det är ju säkert för litet för Melle också! Glad påsk på er =D

2009-04-12 @ 19:58:00
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Ingela

Ja men de hade ju en story där på aftonbladet om...hmm minns inte hans namn...men en annan småbarnspappa och journalist eller vad han nu var. Då nämdes ju din blogg bland annat och var länkad i artikeln. Så det var väl en slump att jag hamnade här men även kul eftersom du bodde i samma stad och hade barn i nästan samma ålder. Kul o läsa om andra jämngamla barn.

2009-04-12 @ 22:39:32
URL: http://familjenax.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0