Sommarvärme!

Idag har jag och Sandra varit duktiga. Vi tog bussen ut till Team Sportia klockan 11. Där köpte Sandra lite träningskläder eftersom hon ska börja träna nästa vecka. Jag passade på att köpa ett par fotbollsskor också då det kändes aktuellt.

Där Team Sportia ligger är det mellan 7-8 kilometer in till stan och eftersom det var sånt härligt väder beslutade vi oss för att gå hem. Det var nästan för varmt med jeans idag märkte jag efter en stund. Kanske snart dags att ta på sig shorts på heltid.

När vi väl kom in till stan efter någon timme eller två väntade det väldigt god påskmat hemma hos Melvins mormor & morfar. Sill, kötbullar, prinskorv, janssons, påskskinka och ägg smakade utsökt efter den långa vandringen.

Kvällen avslutades med lite tv-tittande och nu är det dags för sängen.

Sandra var hos sin mormor igår och jämförde Melvin med hur hon såg ut. Melvin har fått ögon och panna av Sandra. Munnen, näsan och hakan är nog mina om man jämför med bilder.

Sandra till vänster och Melvin till höger. Finns det några likheter?

Melvin har det så skönt i sin barnstol!

Nu ska jag sova för imorgon är det grillpremiär! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Therese - Eira min ögonsten - Tävling i bloggen

Kika gärna in min Bloppis där du kan fynda bland barnkläder :)

2009-04-12 @ 19:42:00
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0