Sleepy!

Igår somnade jag tidigt och hann därför inte skriva någon blogg, men nu är jag tillbaka.

Igår var jag i skolan och när jag kom hem stod maten på bordet. Det är underbart när det är så. Efter en snabb middag åkte vi ut till jysk för att inhandla en hylla. Vi behövde nämligen någonstans att sätta alla Melvins lådor och dylikt.

Resultatet tycker jag blev bra.

Efter det pluggade jag en stund och sen var det dags för tv-kväll. Något som tog alla mina krafter och jag somnade ganska omgående.

Har lite bilder från i lördags när både Sandra och Melvin var finklädda.



Jag och Melle hann även busa lite med hans musikmobil. Vi hade en ganska trevlig stund innan det var dags för matdags för honom.


Nu ska jag göra mig klar inför skolan. Sen efter det ska jag klippa mig. Ska bli otroligt skönt faktiskt. Efter det träning och plugg.

Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Lobin

Haha, om en TV-kväll tar alla krafter då är man i högform;)

2009-04-21 @ 11:21:53
Postat av: Mikaela

Hyllan var snygg! :) Har en likadan :)

2009-04-21 @ 21:18:39
URL: http://goesbothways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0