Nu kan du skratta också!

Jag längtar verkligen till fredag och att jag har skrivit tentan. För idag har jag pluggat och imorgon väntar det mer. Men vill verkligen klara denna tentan nu. Annars blir det för mycket som ligger efter mig och då blir det en ond cirkel säger Robin.

Idag har jag pluggat, varit i skolan, klippt mig och tränat. Hektiskt schema men får iaf tiden att gå.

Angående Melvin har han växt till en mycket beslutsam herre. Sker saker inte på hans villkor så visar han det genom skrik och annat. Det kan vara när man ligger han i sin säng och passar det inte honom så skriker han. Tar man då upp honom blir han hur tyst som helst.

Sen är han nyfiken och ska titta på allting hela tiden. Det roliga är han känner igen mig som sin pappa för han skiner upp som en sol när man kommer och busar med honom. Han skrattar även nu, alltså inte bara ler, det hörs ljud också. Det är mysigt, och det dokumenteras flitigt med videokameran.

Nu ska jag sova för imorgon är det plugg som gäller. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Granis

Ojojoj, skulle nog inte klaga om någon i sandras ålder skulle göra det heller, men som Wilma är nu så skulle jag ändå inte ha tid att pussa någon annan.. haha ha det bra gubben

2009-04-22 @ 00:00:49
URL: http://granis.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Fick reda på att vi också har tenta innan sommaren, men hemtenta

2009-04-22 @ 20:39:12
URL: http://supermum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0