Monday morning!

Det har dykt upp 2 frågor som jag inte ha möjlighet att svara på eftersom det saknades e-mail och blogg. Första frågan, vad har vi för vagn? Vi har en Brio Happy, kombivagn. En mycket prisvärd vagn som vi är hur nöjda med som helst. Bild finns om du klickar på December i menyn till vänster. Bara bläddra ner så finns det bild.  Andra frågan, var kommer tavlan ifrån (doptavlan)? Jag vet inte var den kommer ifrån, men jag ska ta reda på det.

Idag har det varit plugg mestadelen av dagen. Först  lite skolarbete och sedan iväg till skolan. När jag kom hem tillbringade jag lite tid med Melle och Sandra. Idag har den lille spjuvern gjort framsteg. Han rullar nämligen över till sidan. Jag såg inte det men han gjorde det när jag var i skolan. Sandra berättade att teven stod på och han låg lite dumt till. Han tog saken i egna händer och rullade över så att han såg teven bättre. Ännu en tvnörd i vårat hem.

Sen åkte jag för att spela match. Tyvärr blev det torsk idag och jag har inte varit med och vunnit en enda match i serien denna säsongen, lite surt.

Nu har jag ätit lite och sedan pluggat igen. Imorgon är det skolan som gäller hela dagen och jag hoppas att jag får se när lilleman rullar över till sidan också. Alltid roligt när han gör framsteg. Nu ska jag plugga det sista, sen sova. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Miah

Tack så mycket! Du får gärna tipsa om insamlingen i din blogg och till alla du känner. Cancern ska besegras.



//Maria

2009-04-28 @ 05:49:55
URL: http://miahsblogg.blogg.se/
Postat av: TessanSessan

Oj, ja det var jag som skrev.. sorry ;) Okej men vad stort. ! :) kul! Synd bara att det inte genomfördes också. Vi hade ju en liten melodifestival för några barn som hade när vi praktiserade. De var jätteduktiga och vi tränade med deras danser hela tiden :P :D

2009-04-28 @ 08:37:50
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Trinidaz

SV: Varsågod :)

Haha jadu , fint är det iaf inte . Jag vill iaf inte gå runt och se ut som en polkagris :D

2009-04-28 @ 10:07:57
URL: http://trinidaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Även om jag aldrig kommenterar så läser jag din blogg varje dag och tycker det är jätteroligt att få läsa om er vardag, däremot hade det varit jättekul om sandra skrev ibland? Är nyfiken på hur det är som nybliven mamma.

Sköt om er och fortsätt skriv, vi läser!

2009-04-28 @ 14:51:50
Postat av: Anonym

Kul med Karlskronablogg!

2009-04-28 @ 22:13:51
URL: http://levamer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0