I'm loving it!

Att vara pappa är ett stort steg. Först 2 månader efter Melvin fötts har allt smält in. Jag har nu blivit medveten att jag är farsa och det känns underbart! Att man kan älska, glädjas och njuta så här mycket är helt fantastiskt. Trodde dock aldrig jag skulle bli pappa i min ålder men jag skulle inte vilja byta det mot något annat. Att se den lille krabaten växa, lära sig saker och bli medveten om verkligheten är något jag förundras över. Helt plötsligt kan han ligga och prata med sig själv, precis som om han alltid kunnat det. Man blir förundrad över att de lär sig så snabbt.

Sen har jag och Sandra varit lycklig lottade att få en sån härlig kille som Melvin är. En glad kille som knappt aldrig gör väsen av sig. Jag undrar fortfarande hur jag kunde ha turen på min sida med ett så snällt barn!

Sandra är den bästa mamma jag sett (enligt mitt perspektiv), och det är med en sån glädje hon handskas med Melle. Jag kan konstatera att jag är stolt över båda två, mycket stolt.

Får heller inte glömma bort Molly, hon är en jätteduktig "storasyster" (kan man säga så om en katt?). Hon har också växt in i rollen och är nu som vanligt.


Vad vore livet utan dessa två?


Kommentarer
Postat av: Johanna

man ser verkligen att ögonen är sandras, men resten är dig :D

2009-04-02 @ 20:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0