Grillpremiär!

Har nyss svarat på era härliga kommentarer. Det är verkligen kul att få kommentarer. Är själv mycket dålig på att kommentera på bloggar så jag kräver inte att ni ska kommentera, men det är alltid kul.

Idag har Melvin för första gången varit med och grillat. Han var lika intresserad som Ferdinand är på julafton. Dvs han låg och sov i vagnen den största delen av tiden. Men Sandra och jag tyckte det var desto roligare, eller godare kanske man ska säga. Första gången man grillar för året är alltid lite speciellt och det smakar lite godare än det annars brukar göra. Sedan satt vi och pratade med farmor&farfar i det härliga vädret en lång stund.

TIden flög iväg idag och när vi kom hem ville Melvin ha mat och det var dags för Gossip Girl. Det programmet är inte bara för tjejer, eller vad säger du Bibbe?

Sedan satte sig Sandra lite vid datorn för att kolla upp och beställa lite saker till dopet. Roligt att planera till ett dop som ens son ska vara aktivt delaktig i. Fast han kommer nog inte förstå varför det står en "gubbe" och skvätter vatten på honom just nu, utan om ett par år kommer han nog förstå vad han gick igenom. Men det är några pusselbitar som ska passa in i pusslet innan dopet är färdigplanerat. Det är lite småsaker kvar att fixa.

Nu ska jag fixa lite saker innan jag ska sova. För imorgon ska jag plugga inför en dugga jag har på tisdag.

Får önska er en fortsatt trevlig påsk!


Kommentarer
Postat av: evelinafahlström

Här hemma grillades det också för första gången! Gott var det :)

2009-04-12 @ 22:53:38
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Emelie, världens lyckligaste mamma!

Han kör också på 62 nu fast han har fortfarande visas bodys som är 56 t o m någon som är 50 som han kommer i haha! den är iförsig lite kort i armarna men så skönt när man ska ha på honom någon tjocktröjja så åker itne ärmen med upp =P



På tal om dop har Sandra hittat någon bra hemsida med dopkläder? =)) Jag vill nog ha en dopklänning till Lukas men alla har ju massa krimskrams på sig vilket jag tycker är lite väl mycket för min lilla pojke (A) haha!

2009-04-13 @ 01:23:54
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Ja, vi brukar också grilla, men vi har inte hunnit att fixa grillen för säsongen än...

2009-04-13 @ 09:29:18
URL: http://supermum.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Ja, vi brukar också grilla...

2009-04-13 @ 09:29:36
URL: http://supermum.blogg.se/
Postat av: Mikaela

NU känner jag mig riktigt avundssjuk, jag måste ta grillen på premiär snart :)!

2009-04-13 @ 21:23:50
URL: http://goesbothways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0