Greeeeeat!

Idag har det varit underbart väder här och på nåt sätt känns det som våren är här. Mötte upp Sandra efter skolan och vi körde och handlade. Det ekade i kylskåpet så tomt var det.

Skulle även ha en lampa till skötbordet som vi efter många om och men hittade. Dessutom hittade vi solskydd som vi kan ha i bilen. Det är något som vi letat efter länge och nu plötsligt hittade vi det för ynka 39 kr! Ibland ler gud även mot oss.


Sedan har det blivit en runda med barnvagnen också. När det är sånt här skönt väder är det dumt att inte passa på. Jag hoppas på vår snart och har redan hittat lite vårtecken.

Vårtecken?

Myser lite i vårsolen!

Imorgon är det ingen skola för min del, men det blir lite plugg ändå. Sen ska jag nog baka lite om det inte är fint väder ute. Isåfall går jag nog ut en lång runda med Melle. För vårsolen är verkligen underbar, det dåliga är att det är svårt att välja kläder. En stunden är det för varmt nästa är det för kallt. Ingen bra känsla när det gäller vårkläder!

Det var allt för idag! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Jo, det går bra att plugga. Vill bara att praktiken ska vara slut nu.

2009-04-02 @ 10:53:40
URL: http://supermum.blogg.se/
Postat av: mellen

hej vilken trevlig blogg du har. kul med killar som skriver :)

2009-04-02 @ 12:01:00
URL: http://mellen.inc.se
Postat av: TessanSessan

Tack så jättemycket :) Lycka till i livet !

2009-04-02 @ 20:36:15
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0